Vill ha sällskap

Idag är jag riktigt sällskapssjuk....känner att jag inte vill va ensam idag.....vill ha nån att prata me,nån att bara umgås me....vill ut och gå också men hur roligt är det om man inte har nån bredvid sig som man kan prata me....äh,va fan.....nu är det som det är.....kanske tar en promenad själv ändå.....vill verkligen ut.....frågade frugan om hon inte kunde komma hit men det kunde hon inte :(

Mitt liv är väldigt ointressant.....det händer aldrig nåt roligt.....det finns inget att skriva om.....bara massa meningslöst skitsnack....va är det för liv egentligen?? Va lever jag för liv??

Usch......

Jag är snart 20 år men känner mig som 120......lever som en jävla pensionär.....sitter bara hemma,dag ut och dag in.....nu får det för fan ta och hända nåt innan jag dör....kommer ruttna bort här,ingen kommer sakna mig.....

Visst,jag har patrik men han är gammal och orkar ingenting.....det har han själv sagt.....jag har massa energi men jag vet inte va jag ska göra me den....

Äh,åt helvete me allt......

Jag blir så jävla trött på allt.....ger upp snart.....för ca 2 veckor sen skickade jag in en ansökan till komvux i huddinge......men nu ska jag byta min adress tillbaka hit igen och då måste jag söka till komvux i Stockholms stad istället och jag har varit inne på deras hemsida och kollat lite men jag fattar ingenting......blir så jävla förbannad...

Fast varför ska jag klaga? jag har det ju rätt bra ändå.....jag har en underbar och stöttande familj,jag har en fantastisk och underbar pojkvän och sambo,jag bor i en jätte fin lägenhet,jag har inga allvarliga sjukdomar,solen skiner varmt ute....jag ska va nöjd som det är.....fast det vore helt perfekt me jobb och en egen inkomst....eller plugg....bara jag har nåt att göra på dagarna....men det kommer väl det me....

Imorrn ska jag iaf möta frugan och vi ska till arbetsförmedlingen.....jag för att visa upp min jobbdagbok och hon för att skriva in sig....

Ciao

Kommentarer
Postat av: katt...

Kämpa på. Kliv ut, även om det innebär en promenad själv i solskenet. Håll dig sysselsatt helt enkelt. Det fixar sig nog.

2008-04-29 @ 13:57:22
URL: http://kattfanskap.blogg.se
Postat av: Bimbo Boy

Tack för den fina kommentaren! :D Kul att du följer min blogg. ^^

2008-04-29 @ 16:15:23
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0