Blev Kolmården igår istället =)

Igår blev det att jag och älsklingen stack
till Kolmården....vaknade och såg att det
va relativt fint väder ute så det va ren
impuls att vi åkte....

Kom fram vid halv 1 och det va så jävla
fullt på parkeringen....bilar hade ställt sig
på gräsmattorna och överallt där det fanns
lite plats....helt kaos....

Vi gick runt där och tittade på massa djur...
Käkade lunch på nåt pasta-ställe och vid
klockan 3 så gick vi till Marin World för att kolla
på delfinföreställningen....där va det också MASSA
folk....jag och Patrik va dom sista som hann komma
in innan dom stängde dörrarna...haha.....vadå tur eller?

Sen gick vi till Tiger World och kollade på tigrarna
och tog massa kort....

Det sista vi gjorde innan vi åkte hem var att gå in på
Tropicariet....Såg massa ormar,ödlor,fiskar,hajar,
krokodiler m.m....

När vi kom hem vid halv 7 va både jag och älsklingen
helt slut.....


Idag då....åkte till mamma på förmiddagen för att skjutsa
henne till apoteket i Tullinge...hon skulle hämta ut två
tuber salva till mig för min acne....sen skjutsade vi hem
henne och så åkte jag och älsklingen till City Gross och
handlade lite.....

Just nu står älsklingen och diskar och jag kollar på
Gordons nightmare kitchens....älskar honom asså =) tihi

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0