Det blev ingen tripp till Kolmården

Jag och Patrik hade bestämt att vi skulle
åkt till Kolmården idag men när man
vaknade imorse och tittade ut och det
spöregnade och blåste som tusan så
kunde man ju bara glömma att åka dit idag....

Så jag bestämde att, idag tänker jag bara gå
runt i pyjamas hela dagen och spela tv-spel
och bara mysa i sängen....

Om det blir bättre väder senare i veckan
så tar vi Kolmården eller Eskilstuna zoo då....

Igår va jag på anställningsintervju och jag har
faktiskt ingen aning om hur det gick....fick inte
reda på lönen men men.....arbetstiderna var jätte
bra....13-17 fem dagar i veckan....om hon inte
ringer mig innan Fredag så är jobbet inte mitt :s
Vill så gärna ha det där jobbet,skulle passa mig
så jävla bra....men jag kan bara hålla tummarna
och hoppas att jag får ett litet telefonsamtal...

Nu har jag väl inte så mycket mer att skriva men vi hörs !!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0