Förlängd semester eller arbetslös?

Fick ett röstmeddelande från min arbetsgivare nu ikväll.....
hon jag jobbar hos vill tydligen inte ha kvar mig längre
så nu har jag blivit arbetslös igen....åh,jag blir snart
jävligt galen.....blir så förbannat trött på allt ibland.....
men min arbetsgivare skulle ringa på måndag så
ska vi diskutera lite om det finns nåt annat jobb och så....

Det som är lite irriterande är att jag inte vet varför hon
inte ville ha kvar mig....jag tyckte att allt funkade jätte bra
och jag kom jätte bra överens med barnen och jag tog
mitt ansvar och gjorde allt jag skulle....men men.....

Som tur är så satt jag och sökte ett tiotal jobb igår kväll....
Hittade ett jätte intressant jobb på Visättra skolan...dom sökte
5 st fritidspedagoger....nu är det bara att söka mer jobb igen...

Ikväll har jag och älsklingen bara tagit det lugnt....käkade
potatisgratäng och kött/kyckling....

Ciao


                                                                 Nu är man arbetslös igen då =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0