Full Rulle Ikväll

Ikväll blir det full rulle här hos mig
och älsklingen....vi låg vakna till
halv 12 igår kväll och planerade...

Jag ska rulla ihop våra gamla bädd-
madrasser och packa ner alla våra
lakan...när Patrik kommer hem ska
han monterna ner vår gamla säng...

Sen tar vi så mycket som möjligt
ner till bilen,åker till mamma,dumpar
av det där,åker sen till IKEA och köper
resten av vår säng,åker hem och lämnar
det för att sen ta med resten av gamla
sängen och åker till mamma igen...
Och när vi kommer hem igen ska
älsklingen montera vår nya säng
så att vi har nånstans att sova ikväll...

Så kommer vi förmodligen göra om
vi inte bara kör ett lass till mamma ikväll
och tar resten imorrn....men både jag och
Patrik vill ha det här klart så fort som möjligt...

Jag har en känsla av att det kommer bli
väldigt sent ikväll men det gör inte så
mycket....inte för Patrik heller för han slutar
kl 13 imorrn....

Patrik började montera vår nya säng
lite smått redan igår....han är så duktig...
Den kommer bli så jävla fin där....längtar
tills hela sängen är färdig och klar....

Vi råkade köpa fel bäddmadrass så nu
måste vi hitta en mjuk resårbotten till ett
relativt lågt pris....haha....vi räknade ut på
ett ungefär när vi skulle komma till IKEA ikväll
och då har vi ungefär mellan 30-60 min
att hitta en resårbotten,köpa lampor till
mamma och hämta ut sängen....Kommer
bli en aning stressat men det ska bli jätte
roligt....

Måste bara påpeka vilket jävla väder det är....
Regnar och blåser som bara den....usch och fy....

Hörs imorrn va!!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0