Fy fan va jag är glad

Har kollat mitt Nordea-konto dom senaste dagarna
för att kolla om min lön har kommit in men det har
den inte gjort men så idag när posten kom så hade
jag fått brev från Attendo Care AB med mitt lönebesked...
Jag hade räknat med att få ungefär 4500 kr efter skatt
men istället jag fick 6700 kr....hade ju inte räknat med
semesterersättningen,OB:n eller sjuklönen....haha...
Så idag är jag så jävla glad,längtar bara tills det ska
bli Måndag nu....Patrik ska ju ha ca 1600 kr men resten
kan jag shoppa för...haha....men jag har bestämt mig
för att bara köpa den nödvändigaste och sen försöka
spara lite tills nästa månad eftersom att jag inte får nån
lön då....

För övrigt händer inte så mycket idag....håller på och tvättar....
ska väl bädda sängen,diska och dammsuga....

Kom ju på det att jag eventuellt ska till Grönan nästa Lördag
också....fast det beror på vädret....annars ska jag tvinga me
mig älsklingen tll Eskilstuna Zoo....haha....

Men vi hörs,Girls and Boys


Ciao



Nu har jag så mycket mer än lönen att va glad för..... =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)

Såg ett toppenjobb på platsbanken idag....som
barnskötare på Hörningsnäs skolan....så jag skickade
in mitt CV och ansökan....fick mail från chefen på en gång....
Hon ville att jag skulle höra av mig men jag skrev tillbaka
att det vore bättre om hon hörde av sig....så då ringde hon
upp mig ca 10 min efter att min ansökan kom in....
Så imorgon kl 12.30 ska jag på intervju =) Det är bara
ett vik fram till i December men det är en 75% tjänst
fördelat på 5 dagar/veckan....det skulle va så roligt om
jag fick det....och i Huddinge också,det kan inte bli
bättre....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0