Haha,jag är visst poppis ute på arbetsmarknaden

I tre dagar har ett okänt nummer
försökt få tag på mig men då har
jag antinge haft telefonen på ljudlös
eller så har jag inte hunnit svara
men imorse fick dom iaf tag på
mig och det visade sig att dom
ringde från en förskola och ville
att jag skulle komma på intervju
helst imorrn men då sa jag att jag
va sjuk så jag fick en tid på Fredag
kl 14 istället....ska till förskolan
Nyponet,den ligger strax intill
Stadion....tar ca 20 min dit =)
Dom verkar vara ganska angelägna
om att jag ska komma dit så jag
hoppas att chansen är stor att jag
får jobbet....och sen väntar jag ju på svar
från ett annat jobb också :P
Har uppenbarligen blivit poppis ute
på arbetsmarknaden......haha.....

Annars idag har både jag och Patrik
slappat och inte gjort så mycket...

Frugan kommer över på en snabbfika
efter jobbet.....satt och snackade en
stund och sen fick hon låna en digital-
kamera och ett paket cigg....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0