Hyfsat bra dag :)

Nu har nog Frugan och Tintin landat
i Grekland...när man tittar ut här och
möts av regn blir man ju inte lite avis
på dom två....hehe....hoppas dom får
en skön och härlig vecka tillsammans...

Jag klev upp kl 8 imorse och färgade
håret så nu har det röda blivit ersatt
med svart och det blev mycket bättre....
Har faktiskt saknat mitt svarta hår också....

Sitter här taggad inför arbetsintervjun i stan...
ska bli roligt att ut och åka lite...fast jag är
nervös för att jag inte kommer hitta...haha...
får ringa Patrik efter lite vägledning....

När jag kommit hem så ska Patrik lämna
av mig i Kungens kurva för medan jag letar
efter skor ska älsklingen åka till Mekonomen
och hämta ut sitt avgassystem....

Men jag hör av mig ikväll....

Ciao


Intervjun gick jätte bra,kändes det som...
vi satt och pratade massa och skämtade...
alla verkar va jätte trevliga som jobbar där
och det är bara unga människor....den äldsta
var 35 år och den yngsta va in min ålder....
I mitten av nästa vecka får jag svar....

Åkte till Sko Punkten i Kungens Kurva
och köpte 3 par skor....

dessa blev det:
skor
skor
skor

Nu ska jag och älsklingen börjar me maten....
blir kött,potatisgratäng och sallad idag....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0