Idag blir det IKEA =)

Var tänkt att jag skulle ha följt me
Frugan till UM idag men då frågade
jag henne om hon inte bara kunde
ringa dit idag och boka tid så kunde
jag följa me henne då och så kunde
hon komma hem tll mig idag på fika
(Jävlar va många "kunde" det blev :s)
haha....hur som helst så gick det bra
men hon visste inte om hon skulla
komma idag eller imorrn efter att
hon har varit i Stuvsta på intervju...
Det får jag se =)

Har lovat älsklingen att diska och
städa upp lite idag också så jag
ska väl snart ta tag i det.....

Idag ska älsklingen och jag åka
till IKEA och köpa sängramen och
bäddmadrassen....kollade hur många
sängramar dom hade kvar och innan
Torsdag skulle dom bara ha 4 st kvar och
idag har dom 11 st kvar så Patrik tyckte
det va bäst att köpa den idag så den inte
hann ta slut...och efter den 25:e köper vi
resårbottnen för den måste vi få hemkörd....

Idag är det lite bättre väder ute och det känns
skönt...visserligen är det fortfarande massa moln
men solen tittar fram då och då iaf.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0