Jäkla förkylning

Är fortfarande sjuk =( vill ju snart
bli frisk....har haft feber inatt och
sån hosta att jag trodde att jag
skulle hosta upp mina lungor...
det enda positiva är att jag knappt
kan röka nu...kan bara ta några
små bloss åt gången och sen
får jag fimpa ciggen....och snoret
bara rinner och ingenting jag äter
eller dricker smakar ett piss....

Jag och älsklingen skulle ju
gått och sett Arn-Riket vid vägens
slut ikväll men me tanke på hur
jag mår så får vi skjuta upp det
till en annan gång...istället lovade
jag Patrik att vi kunde se vilken film
han ville ikväll....

Nu sitter jag och tittar på
Project Runway och väntar
på att tvättmaskinen ska bli
klar så att jag kan hänga lite
tvätt....älsklingen är på väg till
Donken för att köpa lite mat
och om han orkade så skulle han
lämna tillbala biobiljetterna eller
så skulle han fixa det efter att
vi har käkat....

Nu ska jag hänga tvätt....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0