Lön =)

Fy fan va det känns bra me
lite pengar på fickan igen...
Vill verkligen ut och shoppa
men jag är fortfarande inte
frisk än så det får vänta och
dessutom är det inte så
kul att shoppa själv men min
kära kusin kommer ju hem
nån dag i veckan så då tänkte
jag att hon och jag ska ta en
riktig shoppingdag....bara shoppa,
umgås och snacka massa.....

Patrik är hemma från jobbet
idag...lyckades ju smitta min
lilla älskling....hehe....får se om
han åker till jobbet imorrn eller
är hemma en dag extra....

Jag och Patrik har alltid pratat
om att vi vill ha en Toyota avensis
Kombi men igår helt plötsligt
sa Patrik att han vill ha en Subaru
Legacy outback.....haha....inte mig
emot för den är också jävligt fräsch...

Börjar bli lite orolig på Patriks
köpvanor...han vill bara ha och ha
men han har inga pengar till det....
Idag ville han köpa en ny data fast vi
har en som fungerar och så va det en
ny bil,ny mobil,ny lägenhet osv....han
har tagit massa lån....jag vet inte varför
han har blivit så ha och ha-galen....

Vill gratta min älskade Fruga för jobbet
i Stuvsta =) Grattis älsklingen min......
Du är ju så jävla störtskön så jag förstod
att dom inte kunde motstå dig....Men lika glad
jag är för ditt nya jobb, lika avundsjuk är jag
på din och Tintins Greklandsresa på Fredag....

Får hoppas på att det inte dröjer alltför
länge innan jag och älsklingen har råd
att ta oss utomlands också =)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hihi, tack så mycket gumman (: Älskar dig (: <3

2008-08-25 @ 16:00:29
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0