"Mini-semester" i Tierp

Idag kom jag och älsklingen hem efter ett par härliga dagar i Tierp....

Åkte upp i Tisdags förmiddag....måste bara säga att E4:an är så
himla dödstråkig....gjorde inte så mycket när vi kom...packade upp,
åkte in till Tierp stad,handlade,åkte tillbaka och fixade lite käk....

På Onsdagen satt jag ute ett par timmar och solade topless,
vilket inte mina ömma bröstvårtor tyckte om :s hehe....brände
mina lår och knän också...åkte till Ubblixbo och badade.....så
jäkla skönt....Patrik började renovera sovrummet lite också....

Torsdagen spenderade vi vid sjön och gräsmattan med massa
sol och bad....va bara tvungen atgt sola mina bröst lite idag me :P
Va tänkt att vi skulle ha grillat men hela himlen blev kolsvart och så
började det åska och regna så det sket sig ju :(

Idag hade jag och älsklingen velat åka in till Uppsala för
att titta lite men tror ni inte att min fucking jävla mens kom
imorse och jag hade inte me mig några tamponger så vi åkte hem
redan vid 10-tiden....

Dessutom har vi lyssnat konstant på Lena PH....va typ den enda
skivan som Patriks föräldrar hade där uppe....haha....




Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem me ägg.
Vi ska äta lite goda räkmackor innan vi tar ett bad tillsammans.....

Imorrn är det ju Pride Paraden som gäller....ska bli skitroligt.....
Möta upp Melissa och Johanna vid plattan halv 12 imorrn.....

10 dagar kvar av semestern .......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0