Nämen Tja

Idag vill jag verkligen till Kungens
Kurva och köpa skor....har hittat 2
par hittils på DinSko men jag känner
att jag inte orkar....ska försöka få me
mig Patrik dit imorrn istället efter min
intervju....

Just nu sitter jag och röker och väntar
på att få skölja ur håret.....blir ju för fan
rödhårig idag....har saknat det massa
och nu va det verkligen på tiden att jag
fick det gjort....får se hur resultatet blir...

Ska väl ta tag i städningen också
eftersom att det inte blev av igår....
Måste iaf diska,dammsuga och
bädda sängen...

Idag fungerar min telefon som den ska
också =)

Vi hörs imorrn...

Ciao



Haha...det blev rött iallafall.....haha...
dock inte det resultatet jag va ute efter...
eller jo,självklart skulle det bli rött men inte
SÅ rött....fast det kanske inte är så farligt
när man sminkar sig och så....annars färgar
jag håret svart....det är liksom inga problem...
Vet iaf en som kommer skratta tills tårarna
rinner när han kommer hem...kul att nån kommer
skratta...hahahahahahahahahaha.....fuck off......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0