SlappSöndag

Idag är det Söndag och jag och Patrik har inte gjort mycket idag...
åkte iväg en snabbis till Brageskolan (ska dit på anställningsintervju
imorrn och ville se vart det låg), sen åkte vi till City gross och köpte
middag för ikväll....det blev kött,potatis,morötter och sås....

Nu har vi precis badat och Patrik sitter och spelar och jag sitter
och uppdaterar min blogg.....Frugan va nämligen inte alltför glad
för att jag inte har skrivit på ett par dagar....men nu borde hon bli nöjd =)

Igår va jag inne och såg Pride Paraden med Maria,Moa,Melissa
och Johanna....men man kunde lika gärna stannat hemma för
allt blev bara helt cp.....Missade typ hela paraden,såg kanske dom
sista 20 min....så jävla roligt,eller inte :s....pallar inte förklara varför
det blev som det blev....såg ju för fasiken en kändis också =)
Jag,Moa och Maria stod på centralen och då gick den där
"bakterie"tanten från "Rent hus" förbi....hon ser lika rolig ut
i verkligheten som på tv...haha.....

Snart blir det nog läggdags....spela lite först och sen sova.....
ska upp vid 7 imorrn för att ta tåget som går 08.16....usch,vill
inte gå upp så tidigt när man har semester men det är ju för
en bra sak =) hoppas verkligen att jag får det där jobbet.....

Imorrn kommer även Melissa hit och ska umgås me mig ett
par timmar....ska bli roligt att få umgås lite med min kära kusin....

Hör av mig imorrn....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0