Sol =)

Min telefon vill inte funka som
den ska...jag kan ta emot sms
och så men jag kan varken ringa
eller skicka sms....den brukar bli
så ibland och rätt som det är så
funkar den igen....jävla cp-mobil...

Idag va det tänkt att jag skulle
typ stor-städa men det slutade
med att jag rengjorde hela
badrummet,diskade, och
dammtorkade lite....haha...
känner inte för att städa idag...

Ska ner till Huddinge en sväng
också...tänkte handla lite och så
för sen kommer älsklingen och hämtar
upp mig så ska vi till mamma och
lämna lite saker och sen ska vi till
City Gross....

Ciao



Hade en trevlig stund för mig själv
i Huddinge idag....gjorde av me 900
spänn på ingenting kändes det som :s

Köpte iaf detta:
En svart kofta
Mascara
3 förpackningar med hårfärgningsmedel så nu ska jag bli rödhårig =)
Läppsyl
Foundation
Rouge
En lila kajal till morsan

Imorrn blir det nog mer shopping...
Funderar på att dra till Kungens Kurva
och hitta ett par gympabyxor och 1 eller
3 par skor också =) haha....skulle behöva
gå förbi IKEA och köpa 2 ramar också men
jag tror att jag väntar me det så att jag och
Patrik kan åka dit tillsammans...

Nä,nu ska jag hålla hjärtat
sällskap....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0