Sommaren är kort,det mesta regnar bort

Men inte idag =) solen lyser ute fast det blåser....
men allt är bättre är grå/svarta moln och spöregn..

Igår var Frugan här på fika.....snackade massa
sex (som vanligt) haha....Tintin kom förbi vid halv
3 och då fikade han också och vi satt och snackade
massa och så....va supermysigt.....

Jag och älsklingen va även på IKEA igår och
köpte ny sängram,nya lakan,bäddmadrass och
besticklåda....nu är det bara resårbottnen som fattas
och sen har vi vår nya säng....men asså,igår när vi
skulle få in sängramen i bilen....fan va vi kämpade....
den va alldeles för lång så bagageluckan kunde vi
inte stänga och Patrik hade självklart inget rep eller
snöre i bilen så jag fick liksom hålla i sängramen
och så fick vi åka hem med öppen bagagelucka....
Det va kaos...men vi lyckades få hem den iaf....
Patrik skulle höra me nån arbetskompis som har
en Volvo kombi om han kanske hade lust att hjälpa
oss köra hem resten av sängen nån dag.....
får höra me han när han kommer hem....

Jag har sökt lite jobb idag och diskat o städat....
som alla andra dagar,rättare sagt....haha.....

Sitter och lyssnar på Sommarpojkarna med Lilla Hjärtat...

Ska ta och ladda ner lite filmer också,har ju sett alla
som jag och Patrik har,både på dvd och på datan :s

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0