Usch,vill inte va sjuk

Idag är jag dundersjuk....kände redan av lite
igår,hade jätte ont i halsen...och så imorse
när jag vaknade kunde jag knappt prata och
näsan va helt igentäppt.....haha.....så jävla
roligt....mår illa också och det känns fan inte
roligt....jag kan ligga i feber och har halsfluss
men bara jag slipper magsjukan....

Bestämde mig för att gå på intervjun ändå...
är rädd för att missa chansen annars om jag
avbokar och det vill jag inte...och nu ser dom
också att jag jätte gärna vill ha jobbet om jag
t.o.m kommer på intervjun fast jag är sjuk....

Älsklingen kommer och hämtar mig i Huddinge
sen....jag ska svänga förbi apoteket och Games
lite snabbt också.....

Jag hör av mig när jag kommer hem igen !!!

Ciao



Nu är klockan 17.45 och jag och älsklingen
håller på och städar lite....

Intervjun gick nog ganska bra....det kändes
jätte bra iaf...vi satt och pratade en stund och
sen tog vi en rundtur runt skolan och fritidshemmet...
Där skulle jag verkligen kunna se mig själv jobba...
Arbetstiderna verkar också bra....ca 10-16 fem
dagar i veckan plus en kväll i månaden mellan
17-19 som hela personalen träffas och typ
planerar....tyvärr fick jag inte veta nåt om lönen
men den får jag veta om jag får jobbet.....hon ska
ringa nästa vecka....

Jag mår skitdåligt =( kände mig alldeles
svimfärdig när vi va i Huddinge och jag
har ingen ork att göra nåt...hoppas bara att
jag mår bättre imorrn kväll för då ska jag och
älsklingen gå och se Arn II-Riket vid vägens slut....

Nu ska jag ta det lugnt så kanske vi hörs imorrn??

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0