Vilken bra deal

Igår köpte Patrik en sedel på Tradera
för nästan 600 spänn....jag blev inte alls
glad men sen kom jag på en idé =)
Jag sa till Patrik att om han har råd att
köpa en sedel för så mycket så tyckte
jag att han gott kunde köpa en ny säng
efter den 25:e och det gick tydligen bra...

IKEAs   Ramberg,heter sängstommenEfter den 25:e är den här sängen våt =)

Allt som allt kommer det gå på ungefär 4200 kr...

Helgen i övrigt har bara varit toppen...
Fick ju besök i Lördags kväll av Frugan
och Tintin....vi satt och snackade massa
och hade trevligt....sen käkade jag och
älsklingen kycklingwok.....Tintin gillade
inte att jag slaktade kycklingfileérna
så som jag gjorde....haha.....

Idag började älsklingen jobba igen efter
semestern och det skulle jag också ha
gjort egentligen =( men men.....

Idag ska jag inte göra så mycket....
Håller på och färgar lite kläder,ska torka
lite disk,plocka undan lite,bädda sängen
och hänga in torr tvätt....är helt jävla seg idag....

Ska eventuellt med Frugan till UM imorrn....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0