Virus :S

Haha....vår data har fått massa
virus....blir snar helt cp....den
stänger av sig själv,de kommer
upp MASSA popups och den är
allmänt seg....måste berätta det
för Patrik när han kommer hem....

Idag är jag på ovanligt bra humör....
för första gången på typ 2 veckor
skiner solen och det är inte massa
gråa moln eller regn....fast det blåser
kallt...

Sitter och lyssar på Cascada.....
Kände bara för att lyssna på henne
idag....

Ska möta upp älsklingen vid IKEA
vid halv 5-snåret.....måste ju köpa en
ny sänglampa för den andra sprack ju...
Sen ska vi till City Gross och köpa köttbullar....
Blev så sugen på köttbullar,potatis och brunsås
igår s det ska vi käka ikväll....

Morgondagens planer ser bra ut också.....
Först kommer Frugan hit på fika och ska kolla
på vå nya säng osv.....sen ska vi hem till henne
och Tintin för hon skulle tydligen möblera om
idag och då ville hon att jag skulle komma över och
titta.....

Nu ska jag ta en cigg och sen ska jag diska...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0