You and Me <3

Jag låg i badet och värmde mig och
helt plötsligt låg jag och tänkte på dig....
Inte på den du är idag utan på den
du va förut....
På hur mycket du har förändrats
på bara några år....på vilken fantastisk
och varm människa du har blivit och jag
kan inte låta bli att känna mig så fruktansvärt
stolt över dig....

Från att vara en inbunden och instabil
tjej med jobbigt förflutet till den tjej du
har blivit idag...varm,omtänksam,förstående
men framför allt lugn och harmonisk...

Äntligen kan jag andas ut,du har hittat dig
själv och kärleken i en underbar pojk...

Du har fortfarande många demoner att
ta itu me men huvudsaken är att du är
lycklig och tillfreds med livet just nu....

Jag kommer alltid finnas vid din sida
för att gråta med dig,
för att skratta med dig,
för att vara lycklig med dig,
för att vara förbannad med dig.....

Jag älskar dig både djupt
och innerligt....du är min bästa
vän,den jag vill dela allt med i både
gott och ont....

FY SATAN VAD JAG ÄLSKAR DIG,FRUGAN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0