1 vecka kvar till julafton

Så,nu har jag legat i sängen och deppat klart....
för tillfället....kommer gråta mer inatt....jag vet
det....Men jag är ung...det kommer fler tillfällen...

Ska snart hoppa in i duschen och sen ta bussen
upp till Visättra för att hälsa på Maria och komma
hemifrån lite....

Om en vecka är det julafton också....och om 2 veckor
är det här året slut...känns skönt....känner att jag behöver
börja om....Jag hoppas att det nya året blir bättre.....

Jag ser verkligen fram emot att få börja plugget igen....
Nu har jag haft den "ledighet" jag behövde för att hitta
motivationen igen....den här gången ska jag klara det....
Nu ska jag satsa allt jag har för att få min utbildning....
Inom ett år kanske jag har fast jobb, jag kanske t.o.m har
påbörjat mitt körkort då....och jag och Patrik har kanske
börjat planera barn då....man vet aldrig va det nya året kommer
att ge men jag hoppas på det bästa...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0