12 dagar kvar till julafton

Shit va tiden bara rusar iväg....12 dagar kvar till julafton.....
herregud....men det är skönt också....längtar tills själva
julafton....att få umgås me familjen,äta julmat, kolla på
Kalle och sen öppna lite julklappar....känns bara lite trist
att jag kommer fira jul utan älsklingen....han ska upp till
Tierp på julafton men han kommer ju hem på kvällen igen....

Idag händer det inte så mycket....ska sätta igång en tvättmaskin
och hoppa in i duschen....om 45 min slutar pojken....ska försöka
övertala honom att åka till Skärholmen idag för att ta reda på hur
mycket det kostar att förstora min ring och ev hur lång tid det tar...
Vill ju sätta på mig den så att vi blir förlovade på RIKTIGT (=
Va ju även tänkt att vi skulle åkt in till stan ikväll för att äta på en
jätte mysig restaurang men pga pengabrist så sket det sig....får
se om vi kan ta det i mellandagarna kanske....skulle ju va lite trevligt....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0