äntligen hemma

Jaha....nu va man hemma igen....
Rusade allt va jag kunde från tåget
och hem, dels för att jag höll på och
kissa på mig och sen hoppades jag att
ringarna hade kommit men posten har
nog inte varit här än, hoppas jag....har
iaf inte fått nån post....

Intervjun gick jätte bra....jag fick fylla i ett slags
formulär och så pratade vi....vill verkligen ha
det där jobbet....betalt för minst 4 tim/dag och
lönen ligger på 97 kr/tim, har jag för mig...man får
själv välja hur mycket man vill jobba....jobben kommer
minst en dag innan så dom ringer inte på morgonen
och vill att man jobbar (dock så kan det hända ibland), man
får alltid vägbeskrivning osv via mail till jobben....och det
bästa av allt är att jag kan få chans att jobba i skolor,förskolor
och fritidshem....Det kan inte bli mycket bättre....tänk att få hjälpa
elever i låg- och mellanstadiet med svenskan....fy fan va kul....
Hon ska iaf höra av sig nästa vecka....JAG VILL HA DET DÄR JOBBET!!!

Annars idag ska jag inte göra så mycket förutom att vänta
på posten och fördriva tiden på nätet...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0