Dagen börjar bli bättre

Gud va det här har varit en jobbig dag
men nu börjar den äntligen bli lite bättre....

Älsklingen fixade iaf så att jag kom åt den info
jag behöver imorrn från mailen och bloggen
funkar som den ska....

 Nu kan jag andas ut...

Jag och pojken har precis tagit ett bad
och nu kollar vi på charterfeber på trean.....

Imorrn är det som sagt anställningsintervju
och jag är inte nervös alls....inte än iaf...hehe...

Vi ska försöka ordna upp det här me golvet och
tvättmaskinen också....pojken tycker det är lika
jobbigt som jag när köket ser ut som det gör
och vi har hela hallen full me tvätt....

Och ikväll hoppas jag fan att jag INTE somnar
kl 2....ska ju upp vid halv 7 imorrn....jag är jättetrött
men det fattar inte min tröga hjärna....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

weeei (: hon somnade i tid iaf?

2008-12-04 @ 00:02:17
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0