Det ordnar sig nog

Fick svar från smyckenet igår och om jag förstod mailet rätt så skickar
dom hem en ny ring till oss....jag hoppas verkligen det....och idag väntar
jag mail från TvåHjärtan så jag får veta hur mycket det kostar att förstora
min ring....Det kommer nog ordna sig....

Idag blir det ännu mer tvätt, har verkligen bara tvättat denna vecka....haha...
Men även diskning står på schemat och lite småplock....om jag har tur så
får jag besök av Frugan idag....skulle inte sitta helt fel me tanke på att pojken
ska till extrajobbet ikväll.....men vi får väl se....

Ikväll ska jag iaf göra lasagne.....va flera månader sen jag gjorde det sist....
Och det är ju så gott.....

Nu ska jag kolla på sista snutten av Räddningdpatrullen...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0