En dag med julklappshandling (=

Idag har man varit ute ett par timmar och köpt
julklappar....mamma följde me och maria skulle
ha följt me men vaknade ca en halvtimme innan
vi skulle åka så hon sket i det...haha...

Först åkte vi till EG's och mamma blev helt salig....
Jag lovar att hon va i paradiset....haha....hon älskade
verkligen den där affären....Där köpte jag julklappar
till Maria och lite till Moa...

Sen åkte vi till Media markt där jag köpte julklapp
till melissa och mamma köpte sin julklapp till Patrik...

Köpte en till julklapp/födelsedagspresent till Moa,
på Jysk....hon fyller ju år på julafton,stackarn'.....haha....

Har några julklappar kvar att köpa,bl.a till Frugan och
Tintin (=....men det får bli antingen på Måndag eller Tisdag...
Då ska jag och älsklingen till Skärholmen...och sen måste jag
ha lite småsaker innan jul....

Ha en bra kväll...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0