ett snabbt inlägg

Sitter hos min kära moster nu och bloggar lite....

Har precis ätit middag....jag åt köttbullar och
makaroner och resten käkade hockeypuckar
och makaroner men det är inte gott....haha....

Ska snart lägga mig i soffan,äta lite godis och
bara slappa framför tv:n...Fattar inte varför man
blir så seg efter maten?

Jag och Patrik kom överens om att vi kan börja
planera barn så fort jag har fått ett långt vikariat
eller ett fast jobb och det känns bra....man vill
ju liksom ha allt det där innan man får en liten...
Man Patrik blev liiite besviken när jag berättade
att jag inte va gravid och det kändes bra att veta...

Är väl kvar hos Maria tills Patrik hämtar om mig
om nån timme....pallar fan inte ta bussen hem....

Ha en bra kväll.....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0