Här går det undan =)

Hahaha....halva golvet i köket är borta nu.....
Patrik kan va VÄÄÄLDIGT impulsiv när han
bara vill...så i veckan blir det nytt golv i köket...
Ni ska bara veta hur mycket jag längtar och så
blir det ju ny tvättmaskin i veckan också, hoppas
jag...måste tvätta....hur mycket tvätt som helst...

För tillfället så är pojken min i köket och pratar
me banken angående att flytta om lite lån och
låna lite mer pengar....

 Såhär goda blev mina bullar iaf =)

 Nu ser det ut såhär i köket....haha....ingen mening me att storstäda med andra ord :s

 Snart är det här fula golvet utbyt mot fint parkettgolv =)


Bjuder er på en bild på pojekn och mig också =)

 Snart är du min fästman :)

Nu ska jag gå och hjälpa pojken min
att riva lite golv....

//Alla bilder går att förstora genom att klicka på dom//

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0