hatar att vänta

NU vill jag att ringarna ska komma...posten har varit här
UTAN ringar eller avi om att hämta ut dom :S ibland får vi
post två gånger om dagen så det finns fortfarande en pytte
liten möjlighet att dom fortfarande kan komma innan helgen...
Men om dom inte har kommit tills på Måndag ska jag skicka
mail och fråga varför det tar sån tid....

Idag ska jag be pojken ringa till restaurang Cypern och
boka bord tills nästa Fredag =)

Och den här röran hemma håller på och tar kål
på mig....det är därför som jag inte kan sova...jag
får ingen ro när det ser ut såhär.... 

Nästa vecka hoppas jag verkligen att vi köper ny
tvättmaskin för jag har INGA rena byxor och pojken
har typ bara 2-3 par rena kallingar....katastrof alltså....

Idag får jag oväntat besök också....Frugan skickade tidigare
imorse och frågade om hon och Tintin kunde komma över
på fika och så ska Tintin fixa vår nya box....så dom borde också
dyka upp snart....

Pojken kommer hem lite senare än vanligt idag...han ska
besikta bilen kl 2....men jag tror att den kommer gå igenom....
Imorrn ska pojken åka och kolla på ett extrajobb inne i stan,det
va visst inte så mycket att göra men vi behöver alla pengar vi kan få
nu så att vi kanske ha råd att lägga golvet.....och På söndag ska
pojken till verkstan' för att fixa det sista me bilden, nämligen byta
kamremmen och några andra remmar...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0