Inte långt kvar nu

På Fredag är det dags och gud va jag längtar....ni får veta på Fredag
va det är jag babblar om ;)

Just nu sitter jag i soffan och kollar på Luftens hjältar på Toon
Disney.....gammal klassiker ju (=

Gårdagens kväll va väldigt trevlig....ingen av oss vann nåt men
både jag och pojken min va ett nummer från att vinna en ny volvo
och Tintin höll på att få hjärtattack....hahahahahaha.....mycket
skratt blev det iaf....det här måste absolut göras om (=

Sitter och väntar otåligt på posten också....hoppas att ringarna
kommer idag....en sak som är säker iaf, det är att tvättmaskinen
kommer ikväll....fy fan va skönt.....ska tvätta hela dagen imorrn....

Hoppas att Anna (hon jag va hos på intervju) ringer också....vill
veta om jag fick jobbet eller inte :S Är så jävla nervös men samtidigt
så förväntansfull....

Nu ska jag klä på mig lite...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0