lucia

Då va det Lucia igen då.....förra året vid den här tiden va jag
på jobbet....då hade man ju åtminstone ett jobb...haha....och
idag är det även 1 år sen Inger dog :(kan inte fatta att det redan
har gått ett år....

Idag ska iaf jag och pojken till Skansen....först ska vi kolla
runt lite på julmarknanden och sen ska vi kolla på årets
Luciafirande....ska bli roligt....fast gud va det hade varit
mysigare om det va snö ute....men jag är glad så länge
det inte regnar....haha....

Ska till guldsmeden i Flempan först också och få min dom :S
Fan, hoppas verkligen att han kan förstora den....om inte så
har jag en absolut sista utväg kvar.....det är att skicka ett mail
till Smyckenet och höra om dom har tid att förstora min ring
så fort som möjligt för inte så många pengar....men det är
absolut sista lösningen...om det inte heller går så måste jag
vänta tills i Januari.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0