Nu har dom kommit (=

Nu har ringarna äntligen kommit och jag
är så jävla glad....enda problemet är att jag
måste hämta ut dom i Mälarhöjden :S och
det innebär alltså att jag måste vänta tills
pojken kan skjutsa mig dit....men men...dom
har ju iaf kommit....ska bli jätte spännande...

Apropå pojken så håller han på och blir sjuk )=
Han snorar och det....inte roligt....och dessutom
ska han jobba hela kvällarna fram tills på fredag
på extrajobbet....så ikväll och 2 kvällar framåt blir
jag själv....undrar när vi ska kunna hämta ringarna?

Har även invigt nya tvättmaskinen....fast utan tvätt...
haha...man måste köra ett fullt program på 95 grader
med tvättmedel för att rensa systemet först och sen kan
jag börja tvätta på allvar (=

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0