Roliga saker händer nästan bara andra :S

Vill börja me att gratulera Frugan och Tintin (=
Dom har ju äntligen fått hem sin lilla hund nu...
Är så glad för deras skull....
Vill också passa på att gratulera Tine och Niklas
till deras "överasskning"....hihi....hoppas allt går
bra och jag är verkligen så glad för deras skull
också....vill inte säga va det är för jag vet inte hur
många som vet om det osv....

Jag kanske också har en liten överasskning ;) tihi...
Det får jag väl se om ca 1,5-2 veckor....haha.....men
som det ser ut just nu så är nog chansen stor....får
se va tiden utvisar....

Hmm....Idag är det nog rätt så kallt ute....brrr....fryser
som tusan här inne.....

Bakning,tvättning och matlagning ska fixas idag....
Annars ska jag inte göra mycket....sitta vid datan,kolla
på tv osv....pojken ska till extrajobbet ikväll....tråkigt men
behövligt....

Nu ska jag kolla klart på Luftens Hjältar och koka mig
en kopp te och hoppas att på att Frugan vaknar snart...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0