Så arg och besviken

Jag och pojken min var ju och hämtade ut ringarna nu ikväll
och jag öppnade paketet så fort vi kom till bilen....jag va så nervös
och det hade jag tydligen all rätt till....för det första så va min ring
för liten (men det är bara att åka till en guldsmed så förstorar dom den
så det är ju enkelt) men så kollade jag gravyren på pojkens ring
och ser att dom missat en bokstav i mitt namn....jag blev helt
förstörd....började gråta....är så arg,ledsen och besviken....

Men jag skickade mail till hemsidan där vi beställde ringarna och
fick svar att jag ska ringa dom så tänkte göra det imorrn....skickade
även mail till TvåHjärtan (där min gamla klasskompis jobbar) för att
höra hur mycket det kostar att förstora en silverrring....

Sitter här och försöker intala mig att allt kommer ordna sig....men
all glädje är borta....fy fan säger jag bara....tänk om det hade varit
en vigselring....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta det lungt.. det ordnar sig,,, lite stress skall man ju haha... hellre nu än på bröloppsdagen :)

2008-12-11 @ 00:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0