Snart är det här året slut

Oj....är klockan bara strax efter 10 :O haha...trodde
att den va liite mer...men men....skönt att den är så
lite för jagb har lite att fixa idag...Har iaf fyllt i min ansökan
om studiebidrag till CSN så det ska jag posta så fort
som möjligt....kan inte fatta att jag ska börja plugga
nästa Onsdag....

Idag ska jag tvätta...IGEN...haha....det är fan det enda
jag gör....och så ska jag plocka ner allt jylpynt....

pojken fixade ingenting me golvet igår så idag MÅSTE han lägga
klart det....man kan säga att han blev lite distraherad igår...
Frugan,Tintin och Bailey va här....vi käkade och så satt vi
och spelade Buzz ett par timmar....Frugan va en jäkel på
det och jag tror att hon vann varenda gång....Den här gången
gick det bättre mellan Whiskas och Bailey också....Whiskas
passade på att lukta lite på Bailey medan han sov....haha....
Det börjar arta sig ju...dom kommer förbi en stund idag också....

nä,nu ska jag kolla va det va för post som kom och sen
ska jag börja plocka ner julpynt...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0