haha,det är typiskt

När alla har frågat mig va jag vill ha i julklapp
så har jag svarat antingen jag vet inte eller
presentkort och nu när nästan alla har köpt
klart sina julklappar så kommer jag på hur
mycket som helst....haha....så typiskt....så
det ska bli skönt sen när jag får mellan 4000-
6000 kr av mamma för då ska jag shoppa lite...
vill ha jeans,högre stövlar,örhängen m.m.....

Idag blir jag själv ett par timmar för älsklingen
har åkt till extrajobbet så att han blir klar där
nångång....ska passa på att städa lite,tvätta och
slå in julklappar....haha....har ni sett att blocket.se
har en rimskola? den är jätte praktisk och jag
ska faktiskt använde mig av den....den är bara att
skriva in ett sökord( te.x lampa, om man har köpt det
till nån) och sen kommer det upp en lista med passande
rim....skit smart (=....blir ju lite roligare så också....

Vilket härligt väder vi har idag...skönt me frisk luft och
massa sol nu när vi bara haft grått och regn så länge...
Men jag tippar att vi INTE kommer få en vit jul i år heller =(

Nu ska jag röka klart,koka en kopp te,sätta på lite musik
och slå in lite julklappar...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0