Pigg som få =)

Både igår och imorse gick jag upp när Patrik åkte till jobbet. Igår kollade jag på "Dirty dancing:havana nights" och idag kollade jag på "Under ytan". Blir så äcklad när jag ser den. Vill bara springa in på toan och spy. Fy fan säger jag bara.

Fattar inte varför jag är så jävla pigg nu för tiden. haha. men men.

Nu sitter jag och lyssnar på Christina Aguilera med El beso del final,självklart från dirty dancing 2. Älskar musiken från den filmen,så jävla bra. Börjar älska spansk musik skitmycket nu. En annan favoritlåt är Nave Espacial med Santana feat Jorge Moreno,också från tvåan.

Idag mellan 15.00-17.00 kommer det nån från vårt elföretag och ska byta vår elmätare. haha. Hoppas att dom kommer så Patrik har hunnit hem från jobbet. Läskigt och släppa in 2 främmande människor i vår lägenhet.

Ah just det. Älsklingen har blivit sjuk. Han har fått urinvägsinfektion. Så jag tvingade honom att ringa vårdcentralen idag,får se om han har gjort det :S så synd om honom.


Nu håller jag på och tvättar,ska snart bädda sängen och sen hoppar jag nog in i duschen. OM jag inte fastnar framför datan som jag vanligtvis brukar.


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0