11 Dagar kvar....

Nu är det bara 11 dagar kvar och sen drar jag och Frugan till Tallin. Guuud,va jag längtar nu. Känner att jag bara vill och behöver komma bort från allt.  I need a fucking break with the wife. På Fredag innan vi åker ska jag köpa hårfärgningsmedel och lite annat och sen måste jag fan packa. Vet bara på ett ungefär va jag ska ha me mig men det märker jag när jag väl packar vad jag behöver coh såna saker.

Idag tar jag det bara lugnt. Får inte hålla på så mycket med handleden där tatueringen sitter för då kan den spricka. Jag vill diska men då blir det blött och så kan tatueringen bli förstörd så Patrik får ta hand om disken när han kommer hem. haha. Får se om mäklargubben har ringt för han ska ju komma på utvärdering av vår lägenhet så vi vet hur mycket vi kan få för den.

Whiskas ligger på ryggstödet till fåtöljen och slumrar. haha. Hon är sååå söt. Känns så wierd att säga hon när man liksom har sagt han i flera månader :S

The Wife,jag längtar tills Söndagen den 27/1 kl 18.00. Hoppas att dom här dagarna går fort nu. I love you with all my heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0