Anställningsintervju :)

Idag ringde nån tant från föräldrakooperativet Moroten på Södermalm och ville att jag skulle komma på antällningsintervju nästa Torsdag kl 14.00 =) Lite läskigt att det ligger i stan,jag hittar ju ingenstans där men man får väl ta och lära sig för guds skull. haha. Men det nya året började iaf bra med en anställningsintervju. Ska bli jätte roligt. Och nu har jag gått på så många intervjuer att det inte känns lika nervöst längre. Det enda jag kommer va nervös för är att jag inte kommer hitta. haha.

Och på Lördag är det PAAAAAAAAAARTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tintin kommer också,så jävla roligt. Älskar att festa me han för man får alltid skratta. Och så kommer dom gamla vanliga. Längtar jätte mycket. Vill ju fira lite nu och supa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0