Dagen efter :S

Ah,igår va det fest här...eller fest och fest förässten...skitsamma,det va en misslyckad fest hur som helst.....putte kom med sin tjej och hennes 2 kompisar som dock bara va 14 år!!!!!!!! blev lite chockad asså. Och sen kom Tomas och hans tjej/tjejkompis....dom hånglade typ hela kvällen och hon va aspackad och betedde som som värsta fjortisen....hon va skitjobbig asså. Tintin va också här och det va det enda som va roligt. Han är så rolig och fan va vi skrattade åt honom. han är så jävla snäll också.....

Men vid 11 drog putte,niklas och tjejerna men Madde kom istället. Är så glad för att hon ville komma fast det va så sent och fast det va segt som fan och skittråkigt. Hon är verkligen min ängel,va fan hade jag gjort utan henne??

Vid halv 3 så drog resten hem,eller tintin tog taxi hem tidigare för J ringde och tintin såg så nere ut. Stackars honom som måste dras med henne.

Idag är varken jag eller Patrik bakis.....vi och duschat och så håller vi på och tvättar....ska snart åka och panta lite flaskor och handla lite. Är så jävla sugen på lösgodis så det ska jag köpa o sen ska jag bara ligga i soffan och kolla på film. haha.

Men sammanlagt så SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG den här festen asså. Blev så jävla besviken men men,alla fester kan inte va skitroliga. Hoppas att festen den 17 Maj blir roligare. Jag fyller ju 20 år den 17 Maj och det är en lördag så då blir det perfekt att ha fest då:P haha. om folk har pengar då,vill säga :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0