Fan då :(

Idag ringde Patrik från jobbet och sa att mäklaren hade ringt och sa att den hade gått upp från 1 miljon 50 tusen till ca 1 miljon 350 tusen. Den har asså stigit med över 300.000 kr. Så det verkar rätt kört för oss att få den tyvärr men mäklaren skulle ringa Patrik imorrn igen och höra om vi fortfarande är intresserade. Är så ledsen nu men det är ju bara att leta vidare,nångång måste vi ju hitta ett riktigt kap.

Idag har Madde varit här hela dagen. Va skönt me lite sällskap. Vi gjorde massa roliga test på internet och sen fixde Madde min blogg lite men den är inte riktigt klar än men det får hon fixa en annan dag.

Och imorrn är det Ingers begravning :( usch,det ser jag fan inte fram emot men det ska bli skönt att ha den avklarad så man kan gå vidare.

Nu har jag och älsklingen nyss badat,det va så skönt. Hade ansiktsmask och sen peelade jag ansiktet.

Ah,just det. Whiskas måste fan va tvåkönad. Idag hittade vi en snopp på honom. haha. Han hade typ stånd,haha. Måste fan kolla upp ordentligt vilket kön han är så man vet :S hehe.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0