För skojs skull

"Öppna din sms-inkorg. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor."



Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?

Snälla, kan du inte berätta det nu? Älskar dig massor

Vad gillar folk bäst hos dig?
Jag är nog med mamma på jobbet.


Vilken raggningsreplik faller du för?
L frågade mig nyss om jag bara såg honom som en utav mina killkompisar. Då sa jag  : det trodde jag du förstod, jag sa till dig från början att jag var på g med en annan kille. haha,han har inte svarat än.

Vad var det första du sa imorse?
Vart ska vi mötas?

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Vi fick gå av. Är i segeltorp iaf. Vi ska vänta på nästa buss.

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Haha,extremt... japp,det gör jag

Vad säger du under förspel?

Snälla

Och efteråt?

Tråkigt :(

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Mamma och pappa blev jätte glada för din skull. Älskar dig så otroligt mycket

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Det är lugnt. Orkar iaf inte gå ut ....Men kan jag ringa senare? Miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0