HAHA,han är en tjej

HAHA,ikväll när vi duschade Whiskas såg vi att han hade massa bröstvårtor men han hade ingen snopp eller kulor :S så Whiskas är ingen HAN utan en HON....haha....Whiskas är en hon....fett coolt. Stackars Whiskas som blivit behandlad som en kille hittils.....men jag tror inte han/hon brytt sig så mycket iaf.....

haha,aja.....idag har jag inte gjort så mycket.....madde har varit här och vi fikade lite men snackade mest.....om hennes operation imorrn :S och sen om lägenheten......

och imorrn är det dags för min tatuering......läskigt men roligt och spännande......ska möta upp mamma vid 9-tiden och sen hämtar maria oss och skjutsar oss till Tumba.....

Nu ska jag klä på mig...

hör av mig imorrn när jag kommit hem o så kommer jag självklart lägga ut en bild på tatueringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0