Håll tummarna snart :S

Igår kväll låg jag och Patrik och planerade nya lägenheten. Det va skitroligt. Vi ska köpa allt nytt i sovrummet om vi får lägenheten,en mindre säng,nya sängbord,ny byrå och lite sånt. Och sen ska vi har hyllor ovanför sängen med spottar och tavlor. Åh,det kommer bli så fint. Och sen kommer vi köpa nya utemöbler till den inglasade balkongen för dom vi har nu är så obekväma och sen om jag har råd så vill jag köpa nya köksmöbler. Så jag har varit inne på IKEAs hemsida och tittat runt lite. Har hittat en skitfin säng men Patrik gillar inte den bara för att den har 1dm breda kanter på sidorna. Han är så larvig. Har hittat jätte fina tavlor att ha i köket också,som verkligen passar in.


Åh,jag har bett hela natten till GUD att vi ska få lägenheten. Både jag och Patrik skulle dö av lycka. Om vi inte får den kommer jag deppa ihop totalt :(



 Nya lgh-inglasad balkong

 nya lgh-Del av sovrum (fondtapeten ska bort)

 nya lgh-Del av kök (köksluckorna ska sprutmålas i annan färg)

 nya lgh-Kök (tror att vi ska måla om köket också)

 nya lgh-hallen (ska målas om)

 nya lgh-fasaden

 nya lgh-del av vardagsrum (den hemska röda fondtapeten ska bort bort)

 nya lgh-del av sovrummet

 nya lgh-del av vardagsrummet med fransk balkong

 nya lgh-badrummet(vi funderar på att kanske ta bort badkaret och sätta dit en duschkabin istället för då får vi plats med tvättmaskin också)


 Planlösningen


Kommentarer
Postat av: Elinor

Guuuud va fint! jag blir värsta avis! Richard letar lägenhet som tusan i tumba området men de är så himla svårt att få tyvärr :(

2008-01-15 @ 12:57:50
URL: http://lyckligaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0