Härliga Fredag

Idag är det Fredag =) guud så skönt,säger jag som bara varit hemma. haha. Men för Patrik är det skönt som har jobbat i 3 heela dagar.

Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Städat och plockat undan lite,diskat och bäddat sängen och nu håller jag på och bakar ostfrallor och lyssnar på musik. Och Whiskas ligger som vanligt i soffan och tvättar sig. haha. Stans lataste katt asså.

När Patrik kommer hem så ska vi nog iväg och byta ett par hörlurar och sen köpa nya till min mobil =) Och så ska vi handla lite mat och så vill jag köpa nya blommor för både hyacinterna och julstjärnorna är typ jätte döda. haha. Vill ju ha fräsha blommor till festen imorrn.

Ute är det underbart vinterväder faktiskt. Det är svinkallt,mycket snö och strålande solsken :P jätte mysigt ju. Nu skulle man vart ute och aktiverat sig lite med nån vintersport. haha. eller inte.

Nä,nu ska jag in me fralloarna i ugnen. Men vi hörs väl sen eller imorrn.

bye bye



 haha,whiskas ägnar sig åt lite gymnastik i sömnen =)





 såååå himla fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0