Ingen Tallin =(

Det blir ingen Tallin på Söndag :( kollade upp hur mycket jag skulle få i lön imorrn och det är inte ens 2000 spänn så nu är jag så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA arg. Fan säger jag bara. Hade sett fram emot det här så jävla mycket. Bara åka bort me Madde och ha så jävla kul och shoppa och se nåt annat: ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH,jag vill ju åka. Jag vill verkligen inte va i sthlm. Jävla #/&)=(/=/(/%¤¤##//)/&%%¤. ÄR SÅ JÄVLA ARG NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har man ingenting att se fram emot. Och jag som skulle köpa parfymer,lite alkohol o massa sånt. Aja,jag kommer visst aldrig få komma iväg på kryssning.

På Lördag ska iaf jag och Patrik gå och se Arn på heron kl 18. Det ska bli roligt.

Imorrn ska jag träffa Frugan och vi ska till stan och fika,ska bli mysigt. Har börjat smälta att det inte blir nån Tallin men jag är fortfarande så besviken. Men det kommer fler tillfällen. Funderar på att köpa nya skor,vill ha ett par svarta låga boots. Ska kika efter det imorrn =) och sen måste jag få arslet ur vagnen och fixa ett nytt leg också.

Jag är ledsen ,frugan ,för att jag förstörde allt. Vi får försöka ha det trevligt och mysigt imorrn i stan. Älskar dig sååå otroligt mycket.


Det blir ingen stan med Frugan heller imorrn :S hon blev sur för att jag kråglade till allt. Whatever !!! orkar fan inte bry mig. Hade följt med om jag hade nåt att åka på men va ska jag göra??


AJA,nu ska jag torka mig och sätta på mig pyjamas och kryper ner i soffan med älsklingen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0