Komvux istället =)

Jag ska börja plugga på komvux istället. Dom hade barn och fritidsutbildning. Men dit får jag söka nästa år för ansökningstiden var i september förra året :( Då kan jag välja mellan att läsa 2 terminer/2 kvällar i veckan eller 2 terminer/heltid och om jag har jobb då kommer jag välja att plugga 2 kvällar/veckan men om jag är arbetslös då väljer jag att plugga på heltid. Och efter utbildningens slut har jag kompetens att arbeta som barnskötare. Det blir ju superbra ju :D

Idag funderar jag på att börja packa lite smått,men jag ve inte om jag ska vänta med det ett tag till. haha. Kan börja packa på Fredag kväll =)

Nu ska jag lägga mig i soffan med mitt täcke och kolla på Cry baby.......


Ciao

Kommentarer
Postat av: Elinor

då måste de vart bättre att gått med oss så hade du vart klar om ett år ;) och roligt skulle du fått

2008-01-23 @ 14:24:19
URL: http://lyckcligaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0