Lägenhetsvisning =)

Idag kl 14 åkte jag och patrik på visning av en skitfin tvåa i Huddinge. Det va hur mycket folk som helst där men jag hoppas att ingen vill ha den. haha. Budgivningen börjar på Onsdag eller Torsdag och Patrik funderar på att lägga bud på den så jag hoppas att han gör det också för då kommer vi flyttat innan sommaren. Men vi ska måla om i sovrum,vardagsrum,hall och så ska vi sprutmåla om köksluckorna. Balkongen va skitstor och där har jag planer på att göra jätte mysigt eftersom det är inglasat. Åh,va jag hoppas att vi får den. Skulle bli så glad då.

Annars idag har vi inte gjort så mycket. tagit det lugnt och bara kollat på tv typ. Det är ju Söndag och söndagar är så jävla tråkiga. men men.

Och i övermorgon är det äntligen dags för min tredje tatuering och jag börjar bli lite smånervös. Är glad att morsan följer för annars hade jag nog aldrig kommit iväg. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0