Min Tatuering


Idag kl 10 åkte jag till Tumba Tatto för att fixa min tredje tatuering. Jag var jätte nervös imorse men när jag väl kom dit så försvann all nervositet. Han som skulle tatuera mig va en ung kille och han verkade mer nervös är mig och det kändes faktiskt bra att han också va nervös. Han satte på lite musik och vi småpratade lite och sen satte han igång. Jag trodde det skulle göra mycket ondare men jag somnade nästan. haha. Det kändes ju och det brände och sved men mer än så va det liksom inte.  haha. Efter nästan 1,5 timme va han klar. Och jag tittade på den och blev så jävla nöjd. Den va precis som jag ville ha den. Och när den har läkt kommer fägerna framträda mer. Den är så jävla fiiiiin.

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0