Nu är det dags igen =)

Idag är det Onsdag den 2 Januari och Patrik jobbar. Madde kommer hit på fika vid 12,vi ska mötas i Fruängen för jag måste in på apoteket och köpa gravtest igen =) haha.....gjorde det förra gravtestet den 3 December och det visade negativt men nu har jag mått illa ett par veckor och vill därför göra ett nytt gravtest. Och kanske kanske att det visar positivt den här gången. Det får jag veta om va 2,5 timme eller så fort jag är kissnödig efter det. haha.

Och idag ska vi hämta Whiskas också,har ju saknat honom jätte mycket :( känns så tomt när han inte är här,man har ingen som ligger i ens knä och spinner eller nån som bråkar me en och biter ens fötter. haha.

Men jag hör av mig igen så fort jag gjort gravtestet.

Inte den här gången =( är ju inte gravid men varför mår jag jämt illa??? jag tror jag blir galen snart. jag går och hoppas och hoppas att nångång när jag gör det därförbannade testet att det ska visa positivt men nej då. Hur länge ska jag behöve vänta va fan????????????????????????????????????????????????????????????

Aja,hur som helst så sitter Madde här nu och vi fikar och snackar lite skit bara. Trevligt värre =) hon är sååååå himla söt idag,som en godisbit eller fin choklad. MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hahahaha, va gullig du är (: söt som en fin choklad bit? hahaha :D

2008-01-03 @ 19:20:24
URL: http://greatthings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0